Defecte goederen
In het onwaarschijnlijke geval dat je vindt dat je product defect is, regelen wij het ophalen van de goederen om te inspecteren en bieden wij een omruiling of restitutie van het artikel aan. Dit geldt niet voor defecten die zijn veroorzaakt door een ongeluk, verwaarlozing of misbruik, waarvoor geen restitutie of omruiling plaatsvindt. Een restitutie strekt zich niet uit tot de kosten van ophalen en opnieuw bezorgen, of andere gemaakte kosten.
Ongewenste goederen
Alle goederen kunnen worden geretourneerd voor een volledige terugbetaling tot 30 dagen na de aankoopdatum, mits de goederen ongebruikt, ongeopend en in de originele verpakking blijven. Je bent verantwoordelijk voor het retourneren naar ons en het moet worden geïnspecteerd voordat je het terugbetaalt. Als je dat wenst, kunnen we regelen dat de goederen worden opgehaald, maar houd er rekening mee dat we een ophaalvergoeding in rekening brengen die afhankelijk is van de locatie.
Indien het geretourneerde product niet in volledig verkoopbare staat verkeert of de verpakking beschadigd is, behouden wij ons het recht voor om de terugbetaling van het artikel te weigeren.
LET OP: Onze mobiele industriële trappen kunnen niet worden geretourneerd, omdat ze op maat worden gemaakt. Controleer daarom goed de gewenste maat voordat je bestelt.
Uw rechten om goederen te retourneren worden beschermd door de EU-richtlijn voor verkoop op afstand, die je kunt vinden op
http://www.hmso.gov.uk/si/si2000/20002334.htm
Goederen beschadigd tijdens transport en tekorten
U moet de goederen grondig controleren op het moment van levering, aangezien je de ontvangstbevestiging van de vervoerder ondertekent dat je ze in goede staat hebt ontvangen. Wij zijn niet verantwoordelijk voor goederen die als bevredigend zijn ondertekend. In het onwaarschijnlijke geval dat de goederen beschadigd zijn tijdens het transport, dien je de levering te weigeren en ons onmiddellijk te informeren, zodat we zo snel mogelijk een vervanging kunnen leveren. Je moet ons binnen 48 uur informeren over eventuele tekorten, zodat we de kwestie met de vervoerders kunnen opnemen en de ontbrekende items kunnen traceren.
Alternatieve geschillenbeslechting
Indien wij je klacht niet voor je hebben kunnen oplossen, kun je je klacht indienen bij het EU Online Dispute Resolutions (ODR) platform via hun website: http://ec.europa.eu/odr.